Megújult az ECM Consulting Kft. honlapja. (ECM névjegy a dokumentumkezelési kompetenciáival a DocuWorld portálon >>>). Érdekesség, hogy tudomásunk szerint egy letölthető tanulmány is található a szájton, amely a dokumentumkezeléshez (is) köthető izgalmas területről, a Digital Rights Management vagy Information Rights Managementről szól.
A tanulmány különlegessége, hogy az a tavaszi nagy dokumentumkezelési rendezvényünk kísérőjeként megjelentetett Dokumentumkezelési és Iratkezelési Almanachban (DIA) >>> került publikálásra először. (Kérés esetén mintát küldünk a DIA első számának egy adott részletével!)
Úgy tervezzük, hogy a dokumentumkezelési kultúra terjesztésének jegyében (ez az egyik fő IDSzSz cél) szeptemberben ismét kiadjuk az Almanachot >>> - fő témánk ez alkalommal a papírmentes iroda jelene, elérhető eszközei, az irodaautomatizálás megoldásai lesz >>>. A DIA 2009-ben (támogatóinknak, főleg az Océ-Hungária Kft-nek köszönhetően >>>) ingyenesen igényelhető felhasználók számára az Irat- és Dokumentumkezelési Szakmai Szövetség mail címén: idszsz@docuworld.hu.
A DIA sajátossága, hogy elektronikus formában nem kerül terjesztésre, hanem csak nyomtatjuk: olyan értékes, időtálló anyagokat igyekszünk beletenni mint például az iratkezelés jogszabályai (ismételt köszönet a Rhenus Archico Kft-nek >>> a közrebocsájtásért!), amit amúgy is nyomtatnának ésérdemes megőrizni, egy-egy munkatársnak, főnöknek átadni.
A mai Contum Kft. vezetőivel folytatott megbeszélésen ígéretet kaptunk egy tanulmányra a részükről, a "Papírmentes iroda, irodaautomatizálás" témához. Szeptemberi számunkba további publikációkat várunk ebben a témában - egyeztetett módon (06/30/540 65 23).
A további, tervezett Dokumentumkezelési és Iratkezelési Almanachjainkba is várunk szakmai tanulmányokat, esettanulmányokat megjelentetésre, iratkezelés, dokumentumkezelés, tartalommenedzsment vagy ahhoz szorosan kapcsolódó témákban. A tervezett tematikákról érdeklődni lehet: Fodor Zoltán, 06/30/540 65 23 telefonszámon (igénylés). Ugyanitt szponzorálási lehetőségek megbeszélése.