Az Alerant Informatikai Zrt. friss kutatásának a magyarországi outputmenedzsment-piac felmérése volt a célja. Az elemzésből kiderült, hogy bár a postai küldés túlsúlya továbbra is megmaradt, az elektronikus csatornák jelentősége is nőtt, és ez a tendencia várhatóan a közeljövőben is folytatódik.
Az Alerant új kutatása során azokat a cégeket, szervezeteket vizsgálta meg, amelyek tömegesen küldenek ki dokumentumot. A felmérés ezért - többnyire nagyszámú ügyfelet hosszú távon kiszolgáló - 108 céget érintett, a következő ágazatokban: pénzintézet, szolgáltatás, kereskedelem, távközlés, államigazgatás, ipar, internetszolgáltatás, média - mondta el a Napi Informatikának Gerlei Gábor, a társaság üzletágvezetője. Vizsgálták a hagyományosan meglévő és újonnan jelentkező igények, elvárások - mint az elektronikus dokumentumkiküldés vagy személyre szabott kommunikáció - térnyerését, valamint az azokra adott megoldásokat is.
A teljes cikk (Napi átvét) az Alerant Zrt. honlapján >>>
Kutatás az output menedzsment piacról
Az Alerant Informatikai Zrt. által elvégzett kutatás célja a magyarországi output menedzsment piac felmérése volt. A cég vizsgálta a hagyományosan meglévő és újonnan jelentkező igényeket, elvárásokat - mint az elektronikus dokumentum-kiküldés vagy személyre szabott kommunikáció – térnyerését, valamint az azokra adott megoldásokat.
A felmérés megtekintése az Alerant Zrt. honlapján (PDF) >>>